Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
vadovėlis (1–2 kn.),
du pratybų sąsiuviniai,
dvi mokytojo knygos (planuojama išleisti 2012 m. pradžioje).
Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mok…
Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
vadovėlis (1–2 kn.),
du pratybų sąsiuviniai,
dvi mokytojo knygos (planuojama išleisti 2012 m. pradžioje).
Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mokytis, asmeninės) kompetencijų ugdymą. Siekiama mokiniui suteikti kuo daugiau galimybių mokytis pačiam, bet kartu ir ugdytis gebėjimą nuo pat pirmųjų dienų mokykloje dirbti kartu su kitais, prisiimti atsakomybę už save ir kitus.
Siekta žengti naują žingsnį ugdant vaikų gebėjimą mąstyti (analizuoti, daryti išvadas, vertinti, pagrįsti savo nuomonę). Atsižvelgta ir į tai, kad į mokyklą atėjęs pirmokas jau nuo mažų dienų yra įpratęs naudotis įvairiomis IKT priemonėmis. Todėl vadovėlyje siekiama ugdyti gebėjimus saugiai bendrauti IKT priemonėmis, tikslingai jas naudoti mokantis.
Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
vadovėlis (1–2 kn.),
du pratybų sąsiuviniai,
dvi mokytojo knygos (planuojama išleisti 2012 m. pradžioje).
Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mokytis, asmeninės) kompetencijų ugdymą. Siekiama mokiniui suteikti kuo daugiau galimybių mokytis pačiam, bet kartu ir ugdytis gebėjimą nuo pat pirmųjų dienų mokykloje dirbti kartu su kitais, prisiimti atsakomybę už save ir kitus.
Siekta žengti naują žingsnį ugdant vaikų gebėjimą mąstyti (analizuoti, daryti išvadas, vertinti, pagrįsti savo nuomonę). Atsižvelgta ir į tai, kad į mokyklą atėjęs pirmokas jau nuo mažų dienų yra įpratęs naudotis įvairiomis IKT priemonėmis. Todėl vadovėlyje siekiama ugdyti gebėjimus saugiai bendrauti IKT priemonėmis, tikslingai jas naudoti mokantis.
Atsiliepimai
Jūratė T.
2017-09-12
Įsigijau knygas "Kelionė po lietuvių kalbos pasaulį" 1kl pirmą ir antrą bei 2kl. pirmą knygas. Noriu sužinoti, ar bus šių knygų ir pratybų tęstinumas?
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai
Įsigijau knygas "Kelionė po lietuvių kalbos pasaulį" 1kl pirmą ir antrą bei 2kl. pirmą knygas. Noriu sužinoti, ar bus šių knygų ir pratybų tęstinumas?